Goji marjad – looduslik energizer ja vitamiinipomm 250g

Goji marjad – looduslik energizer ja vitamiinipomm 250g
Tootja: Slim&Energy
Mudel: SF044
Preemiapunktid: 0
Saadavus: 3
Hind: 12.00€ 6.00€
Maksudeta: 5.00€
   - VÕI -   

Goji marjad – looduslik energizer ja vitamiinipomm

Pakend: 250 g päikese käes kuivatatud tiibeti Goji marjade pakk

Goji marju nimetatakse „looduslikuks viagraks ja antidepressandiks ühes pakendis”,  „abieluveiniks”, „pikaealisuse viljadeks”, „kõige esimeseks aju toniseerimise vahendiks”, „õnnemarjadeks”. Läänes on goji marjad saavutanud sellise populaarsuse, et võib lausa rääkida „gojimaaniast”. „Imemarjade” austajate ja propageerijate seas on showmaailma tähti, kirjanikke, poliitikuid ja sportlasi.

  • Goji marjad pikendavad eluiga,
  • annavad energiat,
  • noorendavad organismi,
  • normaliseerivad vererõhku,
  • vähendavad vähki haigestumise riski,
  • alandavad kolesteriini taset,
  • normaliseerivad veresuhkru sisaldust,
  • tõstavad seksuaalset aktiivsust,
  • aitavad kaalu langetada,
  • parandavad und,
  • tugevdavad südant,
  • normaliseerivad nägemist,
  • tugevdavad vastupanuvõimet haigustele,
  • parandavad vere koostist ja parandavad luuüdi funktsioneerimishäireid,
  • toetavad maksa ja neerude tööd,
  • tasakaalustavad hormonaalset tasakaalu,
  • aitavad viljatuse ravimisel,
  • tugevadavad lihaseid ja luid,
  • parandavad mälu ja vabastavad stressist...

Arvatakse, et kõigest 1 teelusikatäie goji marjade tarvitamine päevas tagab inimesele kõik vajalikud vitamiinid.

Neis on avastatud 18 aminohapet (neist 8 on asendamatud), 21 mineraali (kaalium, naatrium, kaltsium, magneesium, raud, vask, mangaan, tsink ja teised), E-, C-, B1-, B2- ja B6-vitamiine, karotiini, polüsahhariide ja palju teisi bioaktiivseid aineid.

Nende seas on näiteks selline aine nagu germaanium. See mineraal on kombinatsioonis teiste komponentidega efektiivne vähihaiguste ravimisel.

C-vitamiini on goji marjades 500 korda rohkem kui apelsinis ja sidrunis.

Rauda on 15 korda rohkem kui spinatis. Beeta-karotiini on tunduvalt rohkem kui porgandis.

Proteiinide kontsentratsioon on goji marjades suurem kui mesilasemapiimas.

Goji marju võib lisada putru, müsli või jogurtile. Võib teha ka teed, kompotti või süüa neid niisama nagu rosinaid.

Lisa arvamus

Nimi:


Kommentaar: Märkus: HTML kood ei ole lubatud!

Hinne: Halb            Hea

Sisestage pildil nähtav kontrollkood:



Sildid: Goji marjad,